Proč mít zákaznický účet?
Po zadání Vašich firemních údajů Vám zřídíme Váš osobní zákaznický účet (aktivace zákaznického účtu může trvat až 24h.). Má to pro Vás tu výhodu, že nemusíte svá základní data znovu zadávat při každé objednávce. Pro aktivaci svého zákaznického účtu se přihlásíte pouze pomocí své e-mailové adresy a svého hesla.
Firemní údaje u svého zákaznického účtu můžete kdykoliv online změnit. Musíte se jen přihlásit a v sekci „Účet“ kliknout na ikonu „Změna uživatelských dat“. Zde pak můžete svá data aktualizovat.
Funkce zákaznického účtu
V sekci „Účet“ svého zákaznického účtu naleznete následující funkce:
Moje přihlášení do e-shopu nefunguje. Co teď?
Pro přihlášení do e-shopu Normfest je nezbytné zadání uživatelského jména a hesla. Při zadávání těchto dat dbejte bezpodmínečně na psaní malých a velkých písmen.
Pokud jste zapomněli heslo, můžete si jej vyžádat v přihlašovací sekci, v části „Zapomenuté heslo“.
Jak můžu změnit své údaje?
V sekci „Účet“ existuje bod „Změna uživatelských dat“. Zde můžete změnit adresu a heslo. Změny budou platné při dalším přihlášení.
Zapomenuté heslo – co teď?
V přihlašovací sekci naleznete bod „Zapomenuté heslo“. Zde můžete do prázdného pole zadat svoji e-mailovou adresu a odeslat. Heslo Vám pak bude obratem zasláno na tuto adresu.
Můžu heslo změnit sám/sama?
Heslo, které jsme Vám zaslali, si můžete podle svého přaní manuálně změnit v sekci „Účet“ v bodu „Změna uživatelských dat“.