Kdo u nás může nakupovat?
Produktový sortiment a využívání e-shopu Normfest se orientuje výhradně na oblasti B2B, tzn. na společnosti, které opravují vozidla, provádí jejich údržbu a péči o ně. Patří sem například smluvní prodejci, nezávislé servisy, specializované firmy z oborů autolakýrnictví, karosářství, autoelektrikářství, pneuservisy, spedice a veřejné instituce jako hasiči, armáda a správa a údržba dálnic atd.
Proč se musím zaregistrovat?
Nezáleží na tom, jestli už jste zákazníkem Normfest nebo jste u nás úplně noví: Online objednávka není bez předchozí registrace bohužel možná. Abyste mohli v našem e-shopu pohodlně nakupovat, chtěli bychom Vás nejdříve poprosit o jednorázovou registraci Vašich firemních údajů. S těmito údaji Vám zřídíme Váš osobní zákaznický účet. Po jeho aktivaci Vám zašleme e-mail s Vaším osobním, automaticky vygenerovaným heslem (aktivace zákaznického účtu může trvat až 24h.). Poté se můžete přihlásit a celý e-shop je Vám k dispozici.
Jak se můžu zaregistrovat?
V horní části hlavní stránky našeho e-shopu se nachází bod „Registrace“. Jakmile na něj kliknete, otevře se registrační formulář. Vyplňte jej prosím co nejkompletněji. Povinná pole mají modré pozadí nebo jsou označena hvězdičkou (*). Jakmile všechno vyplníte, klikněte na ikonu „Další“. Pak budete mít možnost se ještě jednou přesvědčit o správnosti svých údajů. K odeslání údajů následně klikněte na „Odeslat“.
Proč mít zákaznický účet?
Po zadání Vašich firemních údajů Vám zřídíme Váš osobní zákaznický účet (aktivace zákaznického účtu může trvat až 24h.). Má to pro Vás tu výhodu, že nemusíte svá základní data znovu zadávat při každé objednávce. Pro aktivaci svého zákaznického účtu se přihlásíte pouze pomocí své e-mailové adresy a svého hesla.
Firemní údaje u svého zákaznického účtu můžete kdykoliv online změnit. Musíte se jen přihlásit a v sekci „Účet“ kliknout na ikonu „Změna uživatelských dat“. Zde pak můžete svá data aktualizovat.
Funkce zákaznického účtu
V sekci „Účet“ svého zákaznického účtu naleznete následující funkce:
Moje přihlášení do e-shopu nefunguje. Co teď?
Pro přihlášení do e-shopu Normfest je nezbytné zadání uživatelského jména a hesla. Při zadávání těchto dat dbejte bezpodmínečně na psaní malých a velkých písmen.
Pokud jste zapomněli heslo, můžete si jej vyžádat v přihlašovací sekci, v části „Zapomenuté heslo“.
Jak můžu změnit své údaje?
V sekci „Účet“ existuje bod „Změna uživatelských dat“. Zde můžete změnit adresu a heslo. Změny budou platné při dalším přihlášení.
Zapomenuté heslo – co teď?
V přihlašovací sekci naleznete bod „Zapomenuté heslo“. Zde můžete do prázdného pole zadat svoji e-mailovou adresu a odeslat. Heslo Vám pak bude obratem zasláno na tuto adresu.
Můžu heslo změnit sám/sama?
Heslo, které jsme Vám zaslali, si můžete podle svého přaní manuálně změnit v sekci „Účet“ v bodu „Změna uživatelských dat“.
Jaké zboží je v e-shopu k dostání?
V e-shopu Normfest jsou k dostání všechny produkty z našeho sortimentu. Dále máme ještě připraveny různé speciální online nabídky, které nejsou dostupné v přímém nebo telefonickém prodeji.
Jak najdu produkt podle vlastního výběru?
Pro vyhledání produktu v e-shopu podle vlastního výběru Vám nabízíme několik možností:
Jak probíhá objednávka?
Objednávka v e-shopu Normfest probíhá takto:
Jak můžu změnit množství požadovaného produktu?
V sekci „Nákupní košík“ v bodě „Košík“ můžete změnit množství požadovaného zboží. Poté se automaticky aktualizuje celková cena objednávky a fakturovaná částka.
Můžu košík před objednáním uložit a pokračovat v nákupu později?
V sekci „Nákupní košík“ v bodě „Košík“ můžete uložit dosavadní obsah košíku a v objednání pokračovat později. K tomu musíte v košíku do prázdného pole pod fakturovanou částkou zadat název a kliknout na tlačítko „Košík uložit“. Můžete uložit tolik košíků, kolik chcete. Abyste se dostali k Vámi uloženým košíkům, klikněte na „Účet“ a pak na „Uložené košíky“. Zde je uveden seznam Vašich uložených košíků. Nyní můžete přejít do požadovaného košíku a jednotlivé produkty nebo celý obsah košíku vložit do „Nákupního košíku“ a objednat.
Jaké ceny se zobrazují v e-shopu?
Ceny našich produktů uvidíte ihned po přihlášení pomocí přihlašovacích údajů.
Neobdržel(a) jsem žádné potvrzení objednávky. Co mám dělat?
Potvrzení obdržíte e-mailem zpravidla do několika málo minut po objednání. Pokud potvrzení nepřijde ani po několika hodinách, zkontrolujte prosím nejdřív složku Spam. Pokud Vám žádný e-mail nepřišel, kontaktujte prosím péči o zákazníky firmy Normfest na adrese shop@normfest.cz, nebo přes náš kontaktní formulář. Naši pracovníci jsou k zastižení také telefonicky na čísle 257 013 280, denně od 7:30 do 17 hodin. Obratem se pak budeme Vaším podnětem zabývat.
Můžu svou objednávku nechat doručit na jinou dodací adresu, která se liší od fakturační adresy?
Samozřejmě můžete uvést i odlišnou adresu. V sekci „Účet“, v bodě „Správa dodacích adres“ můžete zadávat nové adresy nebo mazat adresy nepotřebné.
Existují minimální předpoklady pro využívání e-shopu Normfest?
Abyste si mohli prohlížet e-shop Normfest, musíte používat příslušnou nejaktuálnější verzi svého prohlížeče. Některé funkce internetové stránky využívají technologii JavaScript, proto musí být ve Vašem prohlížeči aktivována.
Jak se můžu spojit s firmou Normfest, pokud mám dotazy, přání nebo podněty?
Nejrychlejší a nejjednodušší cesta je přes kontaktní formulář, nebo přes mail - shop@normfest.cz.
Můžete se ale také spojit přímo s oddělením péče o zákazníky firmy Normfest denně od 7:30 do 17 hodin na telefonním čísle 257 013 280. Ochotně Vám pomůžeme.