Všechny otázky

Registrace

Kdo u nás může nakupovat?

Produktový sortiment a využívání e-shopu Normfest se orientuje výhradně na oblasti B2B, tzn. na společnosti, které opravují vozidla, provádí jejich údržbu a péči o ně. Patří sem například smluvní prodejci, nezávislé servisy, specializované firmy z oborů autolakýrnictví, karosářství, autoelektrikářství, pneuservisy, spedice a veřejné instituce jako hasiči, armáda a správa a údržba dálnic atd.

Proč se musím zaregistrovat?

Nezáleží na tom, jestli už jste zákazníkem Normfest nebo jste u nás úplně noví: Online objednávka není bez předchozí registrace bohužel možná. Abyste mohli v našem e-shopu pohodlně nakupovat, chtěli bychom Vás nejdříve poprosit o jednorázovou registraci Vašich firemních údajů. S těmito údaji Vám zřídíme Váš osobní zákaznický účet. Po jeho aktivaci Vám zašleme e-mail s Vaším osobním, automaticky vygenerovaným heslem (aktivace zákaznického účtu může trvat až 24h.). Poté se můžete přihlásit a celý e-shop je Vám k dispozici.

Jak se můžu zaregistrovat?

V horní části hlavní stránky našeho e-shopu se nachází bod „Registrace“. Jakmile na něj kliknete, otevře se registrační formulář. Vyplňte jej prosím co nejkompletněji. Povinná pole mají modré pozadí nebo jsou označena hvězdičkou (*). Jakmile všechno vyplníte, klikněte na ikonu „Další“. Pak budete mít možnost se ještě jednou přesvědčit o správnosti svých údajů. K odeslání údajů následně klikněte na „Odeslat“.

zpět nahoru

Zákaznický účet

Proč mít zákaznický účet?

Po zadání Vašich firemních údajů Vám zřídíme Váš osobní zákaznický účet (aktivace zákaznického účtu může trvat až 24h.). Má to pro Vás tu výhodu, že nemusíte svá základní data znovu zadávat při každé objednávce. Pro aktivaci svého zákaznického účtu se přihlásíte pouze pomocí své e-mailové adresy a svého hesla.
Firemní údaje u svého zákaznického účtu můžete kdykoliv online změnit. Musíte se jen přihlásit a v sekci „Účet“ kliknout na ikonu „Změna uživatelských dat“. Zde pak můžete svá data aktualizovat.

Funkce zákaznického účtu
V sekci „Účet“ svého zákaznického účtu naleznete následující funkce:

  • Změna uživatelských dat
    Zde můžete změnit adresu, e-mailovou adresu nebo heslo.
     
  • Správa dodacích adres:
    Zde můžete vytvářet a upravovat různé dodací adresy. Během tvorby objednávky si pak můžete vybrat příslušnou dodací adresu.
     
  • Dosud objednané produkty:
    Zde získáte přehled o všech produktech, které jste si v e-shopu Normfest objednali. Můžete je odsud vložit do aktuálního košíku a objednat.
     
  • Dosud poslané objednávky:
    Zde získáte přehled o všech objednávkách, které jste v e-shopu Normfest uskutečnili. Odsud můžete produkty obsažené v košíku nebo celý obsah košíku vložit do aktuálního košíku a objednat.
     
  • Uložené košíky: 
    Zde získáte přehled o všech uložených košících, které jste v e-shopu Normfest uložili. Odsud můžete produkty obsažené v košíku nebo celý obsah košíku vložit do aktuálního košíku a objednat.
     
     
  • Přehled věrnostních akcí:
    Zde získáte přehled o celé své historii v aktuální věrnostní akci a přehled o nasbíraných a uplatněných věrnostních mincích. Zde vidíte vždy aktuální stav svého konta mincí.
     
  • Chybějící hodnocení produktů:
    Zde získáte přehled o všech produktech, které jste v e-shopu Normfest zakoupili, ale ještě neohodnotili. Protože je pro nás Váš názor důležitý, potěší nás samozřejmě každé hodnocení produktu. Takto můžete své zkušenosti sdílet s ostatními zákazníky a postarat se o lepší zážitek z nakupování. Vždyť i Vy profitujete z hodnocení produktů ostatních.

Moje přihlášení do e-shopu nefunguje. Co teď?

Pro přihlášení do e-shopu Normfest je nezbytné zadání uživatelského jména a hesla. Při zadávání těchto dat dbejte bezpodmínečně na psaní malých a velkých písmen.
Pokud jste zapomněli heslo, můžete si jej vyžádat v přihlašovací sekci, v části „Zapomenuté heslo“. 

Jak můžu změnit své údaje?

V sekci „Účet“ existuje bod „Změna uživatelských dat“. Zde můžete změnit adresu a heslo. Změny budou platné při dalším přihlášení.

Zapomenuté heslo – co teď?

V přihlašovací sekci naleznete bod „Zapomenuté heslo“. Zde můžete do prázdného pole zadat svoji e-mailovou adresu a odeslat. Heslo Vám pak bude obratem zasláno na tuto adresu.

Můžu heslo změnit sám/sama?

Heslo, které jsme Vám zaslali, si můžete podle svého přaní manuálně změnit v sekci „Účet“ v bodu „Změna uživatelských dat“.

zpět nahoru

 

Vyhledávání zboží

Jaké zboží je v e-shopu k dostání?

V e-shopu Normfest jsou k dostání všechny produkty z našeho sortimentu. Dále máme ještě připraveny různé speciální online nabídky, které nejsou dostupné v přímém nebo telefonickém prodeji.

Jak najdu produkt podle vlastního výběru?

Pro vyhledání produktu v e-shopu podle vlastního výběru Vám nabízíme několik možností:

  • Vyhledávací pole:
    Vždycky nahoře – stále k dispozici! Nezáleží na tom, kam až budete listovat, vyhledávací pole se zobrazuje vždy nahoře. Po zadání hledaného pojmu do horního vyhledávacího pole zobrazí inteligentní vyhledávání rychle odpovídající produkt, odpovídající kategorii nebo návrhy jiných produktů.
     
  • Produktové kategorie:
    Vlevo nahoře se nachází sekce "Výrobky". Přejedete-li přes ni myší, otevře se okno se všemi hlavními kategoriemi a prvním výběrem podkategorií. Zde se můžete proklikat dále do podkategorií a vyhledávat odpovídající produkty.
     
  • Filtr vyhledávání:
    Vedle prvních výsledků vyhledávání se na levé straně zobrazí také filtr vyhledávání. Tak můžete pohodlně pomocí dalších kritérií najít ten správný produkt.
     
  • Oblíbené položky:
    Do seznamu oblíbených položek můžete zařadit zboží, které potřebujete opakovaně, ať už pro objednávku nebo jen pro zobrazení detailů o produktu. K tomu klikněte v detailním náhledu zboží na tlačítko „Přidat mezi oblíbené položky“. Zboží zde můžete samozřejmě i kdykoliv vymazat. Váš seznam oblíbených položek naleznete v e-shopu úplně nahoře, v detailu zákaznického účtu.
     
  • Dosud objednané produkty:
    V sekci „Účet“ se nachází bod „Doposud objednané výrobky“. Jsou zde uvedeny všechny objednávky, které jste dosud v e-shopu Normfest uskutečnili. Zboží se sem dostane výhradně na základě provedené objednávky a není možno jej přidat ručně. Odsud můžete požadované zboží vložit do „Nákupního košíku“.
    Zde zobrazovaná cena je vždy cena aktuální a nemusí nutně odpovídat ceně uvedené v poslední zde zmíněné objednávce.
     
  • Vaše objednávky:
    V sekci „Účet“ se nachází bod „Vaše objednávky“. Jsou zde uvedeny všechny objednávky, které jste dosud v e-shopu Normfest objednali. Košíky se sem dostanou výhradně na základě provedené objednávky a není možno je přidat ručně. Odsud můžete přejít do požadovaného košíku a jednotlivé produkty nebo celý košík vložit do „Nákupního košíku“.
    Zde zobrazovaná cena je vždy cena aktuální a nemusí nutně odpovídat ceně uvedené v poslední zde zmíněné objednávce.
     
  • Uložené košíky:
    Pokud chcete objednávání přerušit a pokračovat v něm později, můžete aktuální košík uložit. K tomu přejděte do „Nákupního košíku“. V bodě “Košík“ můžete dosavadní obsah košíku uložit. K tomu musíte do prázdného pole pod fakturovanou částkou zadat název a kliknout na tlačítko „Košík uložit“. Můžete uložit tolik košíků, kolik chcete.

zpět nahoru

 

Objednávka

Jak probíhá objednávka?

Objednávka v e-shopu Normfest probíhá takto:

  • Vámi zvolené zboží vložte do košíku.
     
  • V sekci „Nákupní košík“ (vpravo nahoře v e-shopu) můžete přejít k vlastní objednávce. Zde si můžete prohlédnout Vámi zvolené produkty a měnit množství jednotlivých položek. Jakmile jste se vším spokojeni, klikněte na tlačítko „Další“.
     
  • V bodě „Zákaznické údaje“ zvolte, kam má být Vaše objednávka doručena. Objednávka může být doručena na fakturační adresu nebo na jinou, předem definovanou adresu (tu můžete zvolit v sekci „Správce adres pro doručení“). Pak musíte potvrdit souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami (zde je uložen odkaz na VOP) a kliknout na „Objednat“.
     
  • V posledním kroku před závazným objednáním se zobrazí přehled všech dat nezbytných pro objednávku. Kliknutím na tlačítko „Objednat nyní“ svoji objednávku odešlete.
     
  • E-mailem obdržíte potvrzení o přijetí Vaší objednávky.
  • Po zpracování objednávky obdržíte e-mailem také fakturu. Pokud si budete přát fakturu poslat poštou, napište tuto informaci do objednávky, nebo nás kontaktujte (viz.kontakty).

Jak můžu změnit množství požadovaného produktu?

V sekci „Nákupní košík“ v bodě „Košík“ můžete změnit množství požadovaného zboží. Poté se automaticky aktualizuje celková cena objednávky a fakturovaná částka.

Můžu košík před objednáním uložit a pokračovat v nákupu později?

V sekci „Nákupní košík“ v bodě „Košík“ můžete uložit dosavadní obsah košíku a v objednání pokračovat později. K tomu musíte v košíku do prázdného pole pod fakturovanou částkou zadat název a kliknout na tlačítko „Košík uložit“. Můžete uložit tolik košíků, kolik chcete. Abyste se dostali k Vámi uloženým košíkům, klikněte na „Účet“ a pak na „Uložené košíky“. Zde je uveden seznam Vašich uložených košíků. Nyní můžete přejít do požadovaného košíku a jednotlivé produkty nebo celý obsah košíku vložit do „Nákupního košíku“ a objednat.

Jaké ceny se zobrazují v e-shopu?

Ceny našich produktů uvidíte ihned po přihlášení pomocí přihlašovacích údajů.

Neobdržel(a) jsem žádné potvrzení objednávky. Co mám dělat?

Potvrzení obdržíte e-mailem zpravidla do několika málo minut po objednání. Pokud potvrzení nepřijde ani po několika hodinách, zkontrolujte prosím nejdřív složku Spam. Pokud Vám žádný e-mail nepřišel, kontaktujte prosím péči o zákazníky firmy Normfest na adrese shop@normfest.cz, nebo přes náš kontaktní formulář. Naši pracovníci jsou k zastižení také telefonicky na čísle 257 013 280, denně od 7:30 do 17 hodin. Obratem se pak budeme Vaším podnětem zabývat.

zpět nahoru

 

Dodání

Můžu svou objednávku nechat doručit na jinou dodací adresu, která se liší od fakturační adresy?

Samozřejmě můžete uvést i odlišnou adresu. V sekci „Účet“, v bodě „Správa dodacích adres“ můžete zadávat nové adresy nebo mazat adresy nepotřebné.

  • Založení dodací adresy: Klikněte na „Nová“ a vyplňte prázdný formulář. Pole s modrým pozadím musí být vždy vyplněna. Kliknutím na „Uložit“ bude nová dodací adresa uložena do Vašeho seznamu adres.
    Svou dodací adresu si jednoznačně pojmenujte. Tak budete moci později jednotlivé adresy bez problémů rozlišit a vybrat si tu správnou.
     
  • Vymazání dodací adresy: Ve výběrovém poli vyberte odpovídající dodací adresu a klikněte na „Vymazat“. Tato adresa pak bude nenávratně smazána.

zpět nahoru

 

Technické dotazy

Existují minimální předpoklady pro využívání e-shopu Normfest?

Abyste si mohli prohlížet e-shop Normfest, musíte používat příslušnou nejaktuálnější verzi svého prohlížeče. Některé funkce internetové stránky využívají technologii JavaScript, proto musí být ve Vašem prohlížeči aktivována.

zpět nahoru

 

Kontakt

Jak se můžu spojit s firmou Normfest, pokud mám dotazy, přání nebo podněty?

Nejrychlejší a nejjednodušší cesta je přes kontaktní formulář, nebo přes mail - shop@normfest.cz. 
Můžete se ale také spojit přímo s oddělením péče o zákazníky firmy Normfest denně od 7:30 do 17 hodin na telefonním čísle 257 013 280. Ochotně Vám pomůžeme.

zpět nahoru